Доброго вечора, шановні батьки!
Пропоную до Вашої уваги декілька оголошень:
1. На середу ( образотворче мистецтво ) принести кольоровий папір, клей, картон, ножиці, а також квілінг. Такі самі матеріали дітям необхідно принести й на трудове навчання у п'ятницю.
2. Дуже прошу Вас звернути увагу на те, як чітко знають Ваші діти таблицю множення й ділення в межах 5. На це зараз звертайте особливу увагу. Я щоразу їх перевіряю у вигляді бліц-опитування, поки результати не відмінні.
3. На літературне читання носимо лише підручник. Після того, як ми його весь дочитаємо, будемо читати іншу книгу. Раджу Вам звертати увагу на не просто читати, а виразне , інтонаційне читання оповідань. Обов'язково приділяйте увагу переказам (якщо задано ), адже це основа усіх наук.
4. Прохання - постійно носити блокноти, збірники, жовті папки, не забувайте їх. Саме в папки я роздруковую дітям цікаві, логічні, доступні й розвивальні завдання, які розвиватимуть у дитині мислення та пам'ять.
5. Не забувайте нагадувати дітям про те, щоб приносили флеш-накопичувачі, які їм подарували ( носити щодня ). На уроці інформатики ми тренуємось виконувати певні малюнки в графічному середовищі. Ці зразки діти мають на флешці, тому дома обов'язково потренуйтеся з дітьми за зразками.
6. Готуємося до відкритого уроку з інформатики. Урок буде проведений для батьків (дату ми ще узгодимо ) -1 група, а для вчителів - 2 група ( 13.03 ). Тому дуже серйозно віднесіться до підготовки цих уроків.
7. Діти, які відвідують хореографічний гурток, готуються до виступу ( 07.03, час ще узгодимо ). Костюми у хлопчиків -це білі сорочки, чорні брюки, чорні туфлі, чорна краватка. У дівчаток - білі спіднички ( які у них є ), синя блуза (батьки шиють ), колготки тілесного кольору та туфельки, бажано білі.
8. Взагалі хочу повідомити, що діти усі дуже стараються гарно працювати на уроках, помітні позитивні результати. У всіх гарний потенціал.
9. Бажаємо швидкого одуження Юліанці!
10. Вітаю усіх зі святом Масляної. Смачних усім млинців!
Дякую за увагу!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар