субота, 16 березня 2013 р.

Доброго дня, шановні батьки та любі діти! Відновлюємо свою роботу та продовжуємо працювати як і раніше. Тому повідомляю, що у понеділок працюємо за звичним графіком, хореографічний гурток буде працювати. Продовжуємо готуватися до Свята Букваря, яке відбудеться 22.03.2013.  Ви разом з дитиною готуєте  костюм свого персонажа та маску на голову відповідно до своєї букви ( форма довільна, але яскраво та малюнок  приблизно пов'язати зі змістом вірша ). У понеділок проводимо репетицію, тому слова, видані раніше та сьогоднішні, знати чітко.Частину слів, згідно сценарію, діти отримали, а обов'язково на понеділок потрібно вивчити наступні вірші, які символізують букву.
1. А- Тараненко Аліса. ( Білосніжка )
У словах "верба", "калина" і у слові "Батьківщина"
Є перша літера моя! Азбука також на А!                                .
2. Б- Пойда Богдан. ( Принц Попелюшки )
 Буква "бе" навчає: будь бережливим, благородним будь, про безкорисливість не забудь!
 Бездоганно виконуй обов'язки взяті і будуть люди тебе поважати.
3. В- Семенець Вероніка.  ( Королева Математики)
Букву "ве" люблю я дуже, бо скажу тобі, мій друже,
Що ім'я моє вона починає і місто наше називає.
4. Г - Ткаченко Назар. ( Гном )
Я в азбуці четверта буква і починаю багато слів,
Такі як " гарно", " гордість", " гуска" та інші, без яких не обійтись.
5. Г(нова) - Дишливенко Тетяна. ( Принцеса )
Гава теж до вас прийшла. Кілька гудзиків знайшла.
Підібрала на стежині, от газдиня, так газдиня.
6. Д - Беспалько Денис. ( Всезнайко, повторіть віршик цього героя )
Добра "де"добру навчає, дружелюбність і дотепність виявляє.
Закликає нас усіх: треба добрим буть до всіх.
7. Е - Шатківський Владислав. ( Гном )
Я про Е вам розкажу. Знею я давно дружу.
Завжди, близько чи далеко, тільки з Е летить лелека.
8. Є - Костюк Сергій. ( Костюм або маска  Єнотика )
Це єнот від букви є.
Всім вітаннячко моє.
9. Ж - Амосов Максим. ( Гном )
Це жучок. Жу-жу, жу-жу!
З " же" я все життя дружу!
10.  З - Гуртовенко Кіра. ( Фея Науки )
У небі зіркою я сяю.
Я буква "зе"! Усіх вітаю!
11. І, и, Ї, Й - Путишина Ілона. ( Королева Читанка )
З и- це дим, а з і- це дім. Їжачок живе у нім!
Висунув він носик свій і шукає букву "ій".
12. К- Архіпов Олексій. ( Гном, повторіть ще віршик про гнома )
А які слова в собі хова добра, щира буква "ка"!
Кмітливий, красивий, коханий, культурний, колегіальний!
13. Л - Пащенко Артем. ( Незнайко )
Буква "ел" хова слова: ласкавий, лагідний та класний.
Виконуй ці поради і завжди будуть раді.
14. М- Гаврілов Аркадій. ( Котюм букви )
Милосердна буква "ем" допоможе без проблем.
Наче мама мила,  всім нам необхідна.
15. Н- Левицький Назарій. ( Букварик )
Запевняє щиро "ен", що кожен з нас це- феномен.
Незвичайний, неповторний, незрівняний, необхідний.
16. О - Олейніков Юрій. ( Гном )
Буква "о" теж, о дива. Слів немало назива: охайний учень, об'єктивний,
Органічний, обдарований дуже... Хай ці слова завжди про тебе будуть, друже!
17. П- Бойко Максим. ( Буратіно)
Гарні хлопці-молодці закопали два стовпці. Третій хлопець помагав- перекладинку поклав.
Втіха нашій дітворі: буква "пе" стоїть в дворі.
18. Р - Курінна Юлія. ( Принцеса )
Радісно  "ер" нам слова промовляє. Радість у кожному слові сіяє,
Радісний, рідний розумний ти мій, рідкісний, роботящий, а ще й розважальний який!
19. С- Важова Софія. ( Казка )
Он як сонце в небі сяє! То нас буква "ес" вітає!
Сяє сонце золоте дружить з ним і буква "те"!
20. Т- Ровенчак Тетяна.  ( Королева Природи )  
Дружить з ним і буква "те"! Посилає нам тепло,
Щоб приємно всім було!
21. У- Кривко Ілля. ( Гном )
Усміхайся, Україно!
Бо на У моя країна!
22. Ф- Нагорна Тамара ( Королева Азбука)
Хай фіалка розквітає!
Буква "еф" весну вітає!
23. Х- Мельникова Валерія. ( Принцеса )
А ми до зими цвітемо ,
Гарні квіти, хризантеми!
24. Ц- Гоцуляк Валерія. ( Королева Українська мова )
Ми цибулька й часничок
Хоч печем вам язичок,
25. Ч- Сичевський Дмитрій. ( Кіт у чоботях )
Але всім з любов'ю
Зичимо здоров'я!
26. Ш- Откалюк Владислав. ( Костюм букви )
Шпак нам букву "ша" несе
У букві цій хороше все!
27.  Щ- Боровик Руслан. ( Барвінок )
Щітка, щічки ще й щипати. Дуже хочу розказати:
Буква "ща"- цікава штучка, - бо одна, але двозвучна!
28. Ю - Непийвода Юліана. ( Попелюшка )
Всюди, люди, глянь поля, синє, літнє і земля
Юність в нас на букву ю, юшку я також люблю!
29. Ь - Сіденко Анатолій. ( Костюм Букви ь )
М'який знак, як чарівник: буква є, а звук десь зник!
Все пом'якшує слова добросердний цей дивак!
30. Я- Раїн Марина. ( Русалочка )
Ну тепер, нарешті я. Я і буква, я і слово, прикрашаю рідну мову
Яблуневим цвітом я остання буквочка моя!
    БАЖАЮ УСІМ УСПІХІВ! ДО ЗУСТРІЧІ!

Немає коментарів:

Дописати коментар