неділя, 1 березня 2015 р.

ДО УВАГИ ДІТЯМ

Любі діти!
В понеділок ми з вами зустрічаємось у школі. 
       Прошу вас уважно прочитати моє повідомлення та не забути в понеділок принести наступне: кольорові олівці, а також 3 фотографії в електороному варіанті (на флешці) - 1) із вашим зображенням разом з бабусею; 2) ви до 2 років разом з мамою; 3) ви разом з мамою або своєю родиною. Це не обов'язково мають бути художні фото, а ті, які вам найбільше подобаються.
      А на середу, образотворче мис-во принесіть картон, ножиці, гофрований папір або кухоні серветки (3 шт.) будь яких кольорів, клей ПВА, тасьма атласна 1 м будь якого кольору, але не ширше 2 см, бажано вужче та трішки (в сірникову коробочку) кам'яної солі (або морської солі будь якого кольору). 
У п'ятницю  (6 березня) о 9.45 год. в нашому класі відбудеться невеличке свято, присвячене  жіночому дню. Тому заздалегідь запросіть своїх бабусь, матусь, татусів та дідусів на родине, класне свято. Ми цей тиждень будемо дуже активно до нього готуватися. Вірші я роздам завтра, а ось пісні можете розпочинати вже вчити сьогодні. Тексти пісень я додаю нижче, тож вивчайте!!!
 Дякую за увагу! До зустрічі!!!
                                          Мама –первое слово
Мама - первое слово,
Главное слово в каждой судьбе.
Мама жизнь подарила,
Мир подарила мне и тебе.

Так бывает - ночью бессонною
Мама потихоньку всплакнет,
Как там дочка, как там сынок ее -
Лишь под утро мама уснет.
Мама - первое слово,
Главное слово в каждой судьбе.
Мама землю и небо,
Жизнь подарила мне и тебе.

Так бывает - если случится вдруг
В доме вашем горе-беда,
Мама - самый лучший, надежный друг -
Будет с вами рядом всегда.
Мама - первое слово,
Главное слово в каждой судьбе
Мама жизнь подарила,
Мир подарила мне и тебе.

Так бывает - станешь взрослее ты
И, как птица, ввысь улетишь,
Кем бы ни был, знай, что для мамы ты -
Как и прежде, милый малыш.
Мама - первое слово,
Главное слово в каждой судьбе
Мама жизнь подарила,
Мир подарила мне и тебе.
 
                                     Пісня про маму
Хто мене зігріє в темну ніч?
Хто мені тихенько заспіває?
Ми з тобою мамо віч-на-віч,
Знаю я, що кращої немає.
Хай минають дні, летять роки
І нехай складне стає так просто
Може вже й доросла... я.
              Приспів.
Я не буду казати, та знай,
Ми блукаємо між світами.
Але там, де у неба є край,
Чути пісню моєї мами.
Я не буду казати, та знай,
Ти у мене одна-єдина.
Тільки ти чекай,
Мамо я до тебе лину!
            
Хто мене зігріє в темну ніч?
Доля мов ріка така глибока.
Тільки ми з тобою віч-на-віч
Ніжна моя мамо синьоока.
Хай минають дні, летять роки
І нехай складне стає так просто
Може вже й доросла... я.
            Приспів.2 раза
            Програш.
            Приспів. 2 раза

                                                                         Заспівай мені, бабусю
Знов моя бабуся пісню заспіває
І відкладе справи, сяде край вікна,
Я дрібненькі зморшки на щоках торкаю
Але ти для мене завжди молода.
Кожен день з дитинства зв’язаний з тобою,
Ти мене навчила мудростям життя.
В першому коханні, в радості і в горі
Вірна нерозлучна подруго моя.
Приспів:
Заспівай мені бабусю тиху колискову,
Я з тобою повернуся у дитинство знову.
І нехай душі торкнеться пісня солов’їна,
Заспівай мені бабусю рідна і єдина. – (двічі)

2
Пам’ятаєш, бабцю, в сніжну хуртовину
Завжди засинала на твоїх руках
І звучала пісня ніжна солов’їна
Усмішка сіяла на твоїх вустах.                                     
                                Бабуся - пташечка
Ніхто про те не знає, 
Як я її люблю 
Бабусю дорогеньку 
Голубоньку мою 
Всі кажуть , що ми схожі-бабусенька і я 
Напевно то не диво, 
Бо ми ж одна сім'я 
Приспів: 
Моя бабусенька 
Моя голубонька 

2. 
Бабуся пожаліє 
Коли сумую я 
Найкраща в цілім світі 
Бабусенька моя 
Всі кажуть, що ми схожі-бабусенька і я 
Напевно то не диво, 
Бо ми ж одна сім'я.
Приспів: Моя бабусенька, моя дорогенька.

Немає коментарів:

Дописати коментар