Прошу звернути увагу на наступне:
1. Протягом листопада поступово усі переходять на зошити з української мови в похилу лінію без допоміжної лінії (коли спише дитина зошит з похилою, то заводить новий без допоміжної).
2. З літературного читання дома- робота по зошиту ( сторінки вказані у щоденнику), а додатково рекомендую прочитати Сухомлинського (ту книгу, по якій ми працювалю в попередньому навчальному році) с. 48-51. Цю книгу носити в школу не потрібно-вона важка, але про зміст прочитаного додатково ми в класі будемо проговарювати.
3. Не всі діти виконують роботи з трудового навчання. Хто не отримав в щоденнику у п'ятницю оцінки з трудового навчання, ті не працювали в класі. А ось, які чудові роботи виконали учні:
4. З математики рекомендую приклади на додавання й віднімання, якщо дитині важко обчислювати усно, розв'язувати у стовпчик (як це робити я пояснила і навчила їх в класі).
5. З укр. мови писали сам. роботу по правилах - не всі діти вивчили, що таке корінь, закінчення, основа, а також дехто плутає позначки кореня, основи в слові. Тому прошу, я в понеділок роздам листочки з результатами, грунтовно виконайте роботу над помилками. Але хочу похвалити усіх дітей за гарно написаний письмовий переказ. Його рез-ти у робочих зошитах. Це говорить, що ми не даремно велику увагу звертаємо на преказ текстів.Не забувайте повторювати з дитиною правопис словникових слів. У класі я навчила їх користуватися словником орфографічним, тому буде дуже корисним, якщо ви до цього будете привчати свою дитину дома. Не знає як писати те чи інше слово - нехай дивиться у словник.
6. У хлопців (деяких, у кого є зауваження в щоденнику) сильно порушується поведінка, не реагують на зауваження, не розуміють спокійного й культурного слова. Хоча про це ми говоримо в класі щодня!? Тому прохання - провести досить серйозну роботу з цими дітьми дома: пояснити правила поведінки в громадських місцях, під час проведення екскурсій, при спілкуванні з однокласниками, з дорослими людьми, умінні вислуховувати вчителя та реагувати на зауваження. Соромно, що вже третій клас, а ці правила дитина не виконує. А усі дівчатка заслуговують на похвалу: чемні, дисципліновані, виховані... Я ними пишаюсь!
7. На наступному тижні я запланувала ще екскурсії: в музей Коцюбинського та юних натуралістів. Про це повідомлю ще додатково, але підуть не всі діти, а лише ті, які дисципліновані та вміють себе поводити культурно та безпечно по відношенню до оточуючих.
8. Бажаємо швидкого одужання Кірі, Назару, Іллі.
Дякую за увагу!
1. Протягом листопада поступово усі переходять на зошити з української мови в похилу лінію без допоміжної лінії (коли спише дитина зошит з похилою, то заводить новий без допоміжної).
2. З літературного читання дома- робота по зошиту ( сторінки вказані у щоденнику), а додатково рекомендую прочитати Сухомлинського (ту книгу, по якій ми працювалю в попередньому навчальному році) с. 48-51. Цю книгу носити в школу не потрібно-вона важка, але про зміст прочитаного додатково ми в класі будемо проговарювати.
3. Не всі діти виконують роботи з трудового навчання. Хто не отримав в щоденнику у п'ятницю оцінки з трудового навчання, ті не працювали в класі. А ось, які чудові роботи виконали учні:
4. З математики рекомендую приклади на додавання й віднімання, якщо дитині важко обчислювати усно, розв'язувати у стовпчик (як це робити я пояснила і навчила їх в класі).
5. З укр. мови писали сам. роботу по правилах - не всі діти вивчили, що таке корінь, закінчення, основа, а також дехто плутає позначки кореня, основи в слові. Тому прошу, я в понеділок роздам листочки з результатами, грунтовно виконайте роботу над помилками. Але хочу похвалити усіх дітей за гарно написаний письмовий переказ. Його рез-ти у робочих зошитах. Це говорить, що ми не даремно велику увагу звертаємо на преказ текстів.Не забувайте повторювати з дитиною правопис словникових слів. У класі я навчила їх користуватися словником орфографічним, тому буде дуже корисним, якщо ви до цього будете привчати свою дитину дома. Не знає як писати те чи інше слово - нехай дивиться у словник.
6. У хлопців (деяких, у кого є зауваження в щоденнику) сильно порушується поведінка, не реагують на зауваження, не розуміють спокійного й культурного слова. Хоча про це ми говоримо в класі щодня!? Тому прохання - провести досить серйозну роботу з цими дітьми дома: пояснити правила поведінки в громадських місцях, під час проведення екскурсій, при спілкуванні з однокласниками, з дорослими людьми, умінні вислуховувати вчителя та реагувати на зауваження. Соромно, що вже третій клас, а ці правила дитина не виконує. А усі дівчатка заслуговують на похвалу: чемні, дисципліновані, виховані... Я ними пишаюсь!
7. На наступному тижні я запланувала ще екскурсії: в музей Коцюбинського та юних натуралістів. Про це повідомлю ще додатково, але підуть не всі діти, а лише ті, які дисципліновані та вміють себе поводити культурно та безпечно по відношенню до оточуючих.
8. Бажаємо швидкого одужання Кірі, Назару, Іллі.
Дякую за увагу!
Немає коментарів:
Дописати коментар