Доброго дня, шановні батьки та діти!
Розпочинаємо нашу спільну роботу у другому семестрі.
Приємно, що усі діти працювали на канікулах за моїми рекомендаціями. Тому ми гарно розпочали роботу, діти не забули вивчене у 1 семестрі.
Розклад має незначні зміни: у п'ятницю не українська мова, а літературне читання.
На літературне читання приносимо лише підручник й блокнотик, а Перлинку не беремо. Дома задані тексти прочитуємо не менше трьох разів, звертаємо увагу на інтонацію та виразність.
З математики щоуроку приносимо підручник, додатковий збірник, блокнотик ( обгорнути й підписати ). Розпочали вивчати таблицю множення, тому вивчити назви компонентів, уміти читати приклади на множення 4 способами ( за зразком № 525 ).
З української мови приносимо підручник, додатковий збірник щоуроку. Потрібно вивчити правило - що таке дієслово й уміти знаходити цю частину мови у мовленні, текстах.
З природознавства матеріал повнісю ми опрацьовуємо в класі, тому задані до дому сторінки по підручнику переказуємо своїми словами. У класі щоуроку буде перевірка дом. завдання на оцінку.
З інформатики набуваємо практичні уміння - дома щодня по 15 хвилин, по можливості, діти повинні тренуватися працювати у текстовому редакторі ( набирати декілька речень, у яких є цифри та різні знаки ). За бажанням можете їх роботи роздруковувати й приносити у клас, хоч щодня.
З образотворчого мистецтва на сьогодні - кольорові олівці, альбом.
Сьогодні - завтра відбудеться перевірка комісією щоденників, тому:
1. Стерти простий олівець на сторінках щоденника.
2. Заповнити перші сторінки ( список дітей, їх адреси..., прізвища вчителів )
3. Поставити підписи батьків на кожній сторінці, пронумерувати сторінки.
4. Заповнити останню сторінку ( оцінки за 1 семстр, праворуч-на жовтому листку, внизу поставити свій підпис, а на останній стор., де записано " для нотаток"- запишіть номери телефонів батьків, домашній ).
5. За потребою замінити обкладинку на прозору, чисту ( без наліпок ), охайну, адже щоденник - це обличчя учня.
Слідкуємо за веденням зошитів- чистота, охайність, виконання усіх завдань.
На цьому й наступному тижні хореографії не буде. Забирати дітей за розкладом. В кабінеті тепло. Не забувайте про гарний вигляд своїх учнів, про шкільну форму, про охайні зачіски.
Якщо дитина не в школі, то телефонуйте й повідомляйте. Якщо хвора, то довідка, якщо за сімейними обставинами - заява за зразком, який я Вам давала.
Бережіть себе! Дякую за увагу!
Немає коментарів:
Дописати коментар