середа, 5 листопада 2014 р.

У нас з'явилися нові таланти

Приємно, що до нас приєднуються ще юні поети, отже прочитайте нові поезії:
1. Автор Ілона Путишина
Табун коней, яка краса!
На конефермі я була.
Дівчата на коней сідали,
а хлопці їм допомагали.
Потім пішли у ігри грати
і веселитись, і стрибати.
Ми бігали, ховалися
та вражень набиралися.
А потім їли шашлики
і пили соки залюбки.
Так весело було, чудово,
усі провели час казково!
2. Автор Олексій Архипов
Я люблю своє дитинство школу, друзів, вчителів.
Полюбляю з ними разом я проводить вихідні.
Ось і цього разу наш дружній клас
зібрався разом на природу,
щоб провести теплу осінь
На прогулянці з кіньми.
Пасуться коні - погляньте на таку красу.
Вони щасливі і радіють долі,
І ми пишаємося тим, що кожен з нас сьогодні
проїхався на конях у сідлі.
Ці відчуття, цю радість зрозуміє кожен, хто спробує хоч раз.
І ми чекати будем знову й знову
Прогулянки на конях у сідлі.
3. Автор Марина Раїн
Я читала вірші коням, що стояли на припоні.
Скажете - не розуміють, коні слухати не вміють.
Справді, слухають погано, як читають графомани.
Мої ж вірші, як лунали, коні слухали й ржали!
4. Левицький Назарій
Була осінь, вихідні - всі відпочивали.
Клас, батьки і вчителі по конефермі гуляли.
Їхали сюди ми - нас тут чекає кращий фермер на селі,
що везе нас на коні.
Нагулялись, насміялись і, відчувши втому,
з кошиками попрощались - їдемо додому!
                                       Бажаю подальших успіхів!

Немає коментарів:

Дописати коментар