субота, 8 листопада 2014 р.

Дещо про навчання

Прошу звернути увагу на наступне:
1. Протягом листопада поступово усі переходять на зошити з української мови в похилу лінію без допоміжної лінії (коли спише дитина зошит з похилою, то заводить новий без допоміжної).
2. З літературного читання дома- робота по зошиту ( сторінки вказані у щоденнику), а додатково рекомендую прочитати Сухомлинського (ту книгу, по якій ми працювалю в попередньому навчальному році) с. 48-51. Цю книгу носити в школу не потрібно-вона важка, але про зміст прочитаного додатково ми в класі будемо проговарювати.
3. Не всі діти виконують роботи з трудового навчання. Хто не отримав в щоденнику у п'ятницю оцінки з трудового навчання, ті не працювали  в класі. А ось, які чудові роботи виконали учні:
4. З математики рекомендую приклади на додавання й віднімання, якщо дитині важко обчислювати усно, розв'язувати у стовпчик (як це робити я пояснила і навчила їх в класі).
5. З укр. мови писали сам. роботу по правилах - не всі діти вивчили, що таке корінь, закінчення, основа, а також дехто плутає позначки кореня, основи в слові. Тому прошу, я в понеділок роздам листочки з результатами, грунтовно виконайте роботу над помилками. Але хочу похвалити усіх дітей за гарно написаний письмовий переказ. Його рез-ти у робочих зошитах. Це говорить, що ми не даремно велику увагу звертаємо на преказ текстів.Не забувайте повторювати з дитиною правопис словникових слів. У класі я навчила їх користуватися словником орфографічним, тому буде дуже корисним, якщо ви до цього будете привчати свою дитину дома. Не знає як писати те чи інше слово - нехай дивиться у словник.
6. У хлопців (деяких, у кого є зауваження в щоденнику) сильно порушується поведінка, не реагують на зауваження, не розуміють спокійного й культурного слова. Хоча про це ми говоримо в класі щодня!? Тому прохання - провести досить серйозну роботу з цими дітьми дома: пояснити правила поведінки в громадських місцях, під час проведення екскурсій, при спілкуванні з однокласниками, з дорослими людьми, умінні вислуховувати вчителя та реагувати на зауваження. Соромно, що вже третій клас, а ці правила дитина не виконує. А усі дівчатка заслуговують на похвалу: чемні, дисципліновані, виховані... Я ними пишаюсь!
7. На наступному тижні я запланувала ще екскурсії: в музей Коцюбинського та юних натуралістів. Про це повідомлю ще додатково, але підуть не всі діти, а лише ті, які дисципліновані та вміють себе поводити культурно та безпечно по відношенню до оточуючих.
8. Бажаємо швидкого одужання Кірі, Назару, Іллі.
Дякую за увагу!

Немає коментарів:

Дописати коментар